Tábor včera i dnes

Přinášíme ochutnávku z víkendu stráveného na Radosti...

V sobotu v 5:00 to začalo. Vzbudili mě na hlídku, takže jsem se svým spolubydlícím šel na hlídku. V 6:23 nás vedoucí „propustili,“ takže jsme šli na 7 minut do stanu. Zazvonil budíček a začala mela, nebylo to nejlepší, ale ani nejhorší, byli jsme třetí na oběd, takže to ještě šlo, no tak akorát. Tůňka byla dobrá a prohlídka stanů se také konala, nikdo žádné řízky nenašel, takže dobrý.

Po kostele jsme vyrazili na rychlý nástup na horní hřiště, tam jsme až do oběda sportovali a chodili za hranice svých možností, bylo to super.

Večer pak bylo vyhlášení olympiády a maratonu, já jsem byl desátý ze všech, takže si myslím, že dobré.

V neděli 7. 7. byl klasický budíček, tůňka, prohlídka, snídaně, kostel a pak hra v lese, kde jsme sháněli stáda ovcí. Jako byla to sranda. Ovšem večer byl country bál, který se povedl, takže to byla sranda.

Večer před nástupem rádcové a podrádcové vyšli na celodenní výlet a my mladší jsme koukali na film. Další den po nástupu jsme si sbalili batůžky, rozdělili se do skupinek a šupajdili si to na výlet. Došli jsme do obchodu, pro táborníky cíl cesty. :)

Vrátili jsme se večer a dělali jsme únavu a my jsme stříhali nůžtičkami trávník.

Moc se mi tu líbí, ahoj!